Overview
Als ZZP’er wil je graag nieuwe klanten bereiken en bestaande klanten behouden. Een van de veelgebruikte middelen hiervoor is direct marketing: het benaderen van een persoon met als doel om deze persoon als klant te binden (of gebonden te houden) aan je bedrijf. Het is aanlokkelijk om e-mailadressen die je op de een of andere manier ontvangen hebt hier zo snel mogelijk voor te gebruiken, maar wetgeving legt hier wel belangrijke randvoorwaarden aan.
In samenwerking met Prymas (www.prymas.nl) bieden wij deze privacycursus aan gericht op direct marketing. Dit is een compacte cursus waarmee je snel veel bruikbare nieuwe kennis opdoet. Wat mag nu wel, en wat mag niet? Welke wetten gelden er eigenlijk? Hoe zorg je er voor dat je rechtmatig (potentiële) klanten benadert?
Eerst volgen er een aantal lessen om je wat meer wegwijs te maken in welke soorten direct marketing er zijn (volgens de toezichthouder en wetgever). Vervolgens leer je wat voor manieren er zijn om rechtmatig direct marketing toe te passen.
Tot slot wordt je nieuwe kennis getest door een quiz met twaalf vragen. Alle vragen zijn te beantwoorden aan de hand van de stof in de lessen van deze cursus. Bij deze cursus hoort geen certificaat dat je ontvangt na voltooiing.
Course Features
- Lessen 13
- Toetsen 1
- Tijdsduur 2 uur
- Niveau Beginner
- Taal Nederlands
- Aanmeldingen 11
- Assessments Self
Curriculum
-
Introductie 2
Een overzicht van de lessen en toetsen.
-
Les1.1
-
Les1.2
-
-
Direct marketing 5
Er zijn verschillende soorten van direct marketing, waarvoor soms andere regels gelden. Het is belangrijk dat je weet wat voor soort marketing je gebruikt.
-
Les2.1
-
Les2.2
-
Les2.3
-
Les2.4
-
Les2.5
-
-
Wetgeving & regels 5
In de wet staan verschillende manieren waarop je legaal reclame mag sturen, maar er staan ook manieren voor personen om hier bezwaar tegen te maken.
-
Les3.1
-
Les3.2
-
Les3.3
-
Les3.4
-
Les3.5
-
-
Quiz 2
-
Les4.1
-
Toets4.1
-